Методика Нумікон – перше знайомство з математикою

Молода та прогресуюча методика Нумікон зарекомендувала себе у багатьох навчальних закладах світу як ефективний шлях до вивчення основ математики для діток. Методика бере початок наприкінці двадцятого століття та набирає популярності у використанні не лише у навчальних закладах, а і під час навчання малюків вдома. Навчати малюків по методиці Нумікон можна розпочинати у віці від трьох років. Адже сама методика передбачає елементи гри.

Нумікон – це набір логічних деталей які символізують цифри. Методика дає можливість вивчати цифри задіюючи не лише зорову та слухову пам’ять а також використовуючи тактильні відчуття. Найкраще знайомитись з методикою Нумікон у віці трьох років, коли дитина найбільш цікаво, легко сприймає та засвоює інформацію, та вже починає логічно мислити. Придбавши набір Нумікон головне не випереджати події. Дайте малюку можливість погратися з деталями, які нагадують конструктор. Дитина може для початку розглядати деталі, оцінювати їх розміри, вивчати кольори знайомитись тактильно надягаючи їх на пальчики. Деталі можна використовувати у грі по різному, можна їх застосовувати як трафарет для малювання. Можна їх використовувати як основу для печатки на яку можна наносити фарбу та робити відбитки формуючи, різні знаки, будиночки та звіряток. Згодом можна давати деталькам імена: рожева, блакитна, зелена, присвоюючи кожній із них унікальну ознаку. По цьому принципу можна їх називати як найменша, більша, найбільша.

Коли малюк навчиться відрізняти деталі, описувати їх та характеризувати по різних ознаках можна вводити в розмову нові назви деталей такі як сімка, трійка, одиничка. Тільки поки під назвою сімка мається на увазі рожева деталь без математичних пояснень чи обґрунтувань. Такі назви необхідно постійно повторювати для того щоб вони закарбувались у пам’яті малюка, адже усі ці назви пригодяться при переході безпосередньо до занять математикою.

Під час занять математикою дуже легко та наглядно за допомогою фігурок можна пояснити математичні дії:

  • Додавання
  • Віднімання
  • Множення
  • Ділення

Додавання можна вивчити запропонувавши малюкові скласти з двох малих деталей конструкцію, яка повністю повторює форму та розмір однієї великої деталі (наочно це можна перевірити поклавши суцільну деталь на складений конструктор), і так пояснити малюкові сам принцип дії додавання та запропонувати малечі порахувати дірочки у складеній конструкції.

Дію віднімання теж можна легко пояснити граючись у складання конструктора. Візьміть деталь, наприклад, з чотирьма отворами, та покладіть на неї деталь з трьома отворами, чверть четвірки з одним отвором буде незаповненою та матиме синій колір. Запропонуйте малечі порахувати окремо кількість отворів в більшій деталі та кількість отворів у меншій і отвір із кольором що відрізняється у вигляді з верху. Дуже важливо не зупинятись на досягнутому та щоразу вивчати нові і нові дії. Граючись Нуміконом можна вивчити знаки «більше» «менше» та «дорівнює», використовуючи додатково рисунки з пташкою, клюв якої відкритий завжди до більшої “здобичі” у вигляді більшої деталі і символізуватиме ці математичні знаки. Асоціативно дитина може здогадуватись, де деталь конструктора менша, а де більша.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Замовити дзвінок
+
Чекаю дзвінка!