Нотатки
Коли діти рухають, з’єднують і повертають фігури, вони пізнають важливі принципи форми і простору, які є основою геометричних форм, які будуть вивчатися пізніше. Діти також звертають увагу на розмір і геометрію фігур. Все це закладає основу для розуміння чисел.
Математичні терміни
Форма, перевернути, повернути, назви кольорів (помаранчевий, блакитний, жовтий, салатовий, червоний, бірюзовий, рожевий, зелений, фіолетовий, синій), різні положення; зверху, знизу, в, на.
1. Давайте заповнимо усю дошку
- Використовуйте фігури нумікон, щоб повністю заповнити дошку
- Міняйте фігури, витягуючи їх із тактильної сумочки
- Обговорюйте, які фігури необхідні, щоб заповнити пустоти
2. Знайдіть подібну фігуру
- Розподіліть фігури в однакові набори
- По черзі вибирайте фігуру, яка є така ж, яку вибрав суперник
- Теж саме можна зробити, витягуючи таку ж саму фігуру із сумочки на дотик
3. Картинки з фігурок
- Складіть картинку з фігур у відповідності до зображення на накладці, попередньо поклавши накладку на дошку
- Покажіть дитині, як складати картинки і композиції з фігурок
4. І ще більше зіставлень
- Для кожної картинки в книжці зіг-зіг, знайдіть фігуру яка їй відповідає
Нотатки
Ви можете зауважити, що ваша дитина спонтанно називає фігури іменами чисел. На цьому ранньому етапі для дитини в першу чергу важливо сприйняття кольору і форми нумікон. Не зосереджуйтесь на підрахунку отворів чи в повторюванні назв чисел на цій стадії. Це прийде пізніше.
Математичні терміни
Такий самий, співпадають, знайти, визначити, назви кольорів (помаранчевий, блакитний, жовтий, салатовий, червоний, бірюзовий, рожевий, зелений, фіолетовий, синій)