Пізнаємо фігури Нумікон

Нотатки
Коли діти рухають, з’єднують і повертають фігури, вони пізнають важливі принципи форми і простору, які є основою геометричних форм, які будуть вивчатися пізніше. Діти також звертають увагу на розмір і геометрію фігур. Все це закладає основу для розуміння чисел.

Математичні терміни
Форма, перевернути, повернути, назви кольорів (помаранчевий, блакитний, жовтий, салатовий, червоний, бірюзовий, рожевий, зелений, фіолетовий, синій), різні положення; зверху, знизу, в, на.

1.  Давайте заповнимо усю дошку

  •  Використовуйте фігури нумікон, щоб повністю заповнити дошку
  •  Міняйте фігури, витягуючи їх із тактильної сумочки
  •  Обговорюйте, які фігури необхідні, щоб заповнити пустоти

2. Знайдіть подібну фігуру

  •  Розподіліть фігури в однакові набори
  •  По черзі вибирайте фігуру, яка є така ж, яку вибрав суперник
  •  Теж саме можна зробити, витягуючи таку ж саму фігуру із сумочки на дотик

3. Картинки з фігурок

  • Складіть картинку з фігур у відповідності до зображення на накладці, попередньо поклавши накладку на дошку
  • Покажіть дитині, як складати картинки і композиції з фігурок

4. І ще більше зіставлень

  • Для кожної картинки в книжці зіг-зіг, знайдіть фігуру яка їй відповідає

Нотатки
Ви можете зауважити, що ваша дитина спонтанно називає фігури іменами чисел. На цьому ранньому етапі для дитини в першу чергу важливо сприйняття кольору і форми нумікон. Не зосереджуйтесь на підрахунку отворів чи в повторюванні назв чисел на цій стадії. Це прийде пізніше.

Математичні терміни
Такий самий, співпадають, знайти, визначити, назви кольорів (помаранчевий, блакитний, жовтий, салатовий, червоний, бірюзовий, рожевий, зелений, фіолетовий, синій)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Замовити дзвінок
+
Чекаю дзвінка!